poniedziałek, 26 listopada 2018

Po co tyle zachodu? Po co to wszystko?

To pierwsze pytanie, które sobie zadawałam kiedy znajomi nakłaniali mnie to prowadzenia tego bloga.

Ten blog funkcjonuje już od jakiegoś czasu, tylko, że miał służyć mi jako miejsce notatek. 

Miejsce, w którym zbieram info przygotowując się do wyjazdu. Miejsce, do którego będą zaglądać znajomi, z którymi wyjeżdżamy. Miejsce, w którym umieszczam szczegóły dotyczące naszego najbliższego wyjazdu, plan, miejsca, które chcemy zobaczyc, które hotele zabookowałam, gdzie pójdziemy coś zjeść..

Na tym blogu znajdziesz informacje praktyczne z naszych wyjazdów. 
Informacje co warto unikać, gdzie jest bajecznie, co gdzie iść, gdzie spaliśmy i gdzie warto się zatrzymać. 
Raczej niewiele będzie tu o historii danego miejsca, bo tych informacji w internecie jest masa. 
Ewentualnie odeślę Cię do blogów, które czytałam przed wyjazdem.
Przeczytasz tu o naszych wyjazdach po Europie i tych trochę dalej.
Ponieważ do tej pory byliśmy w Azji w Dubaju i Tajlandii oraz w Stanach podróżując po Kalifornii to na pewno powstanie kilka postów.
Znajdziesz tu sporo zdjęć. Zapraszam na mój instagram. Wpisz: patryskalech.
Kocham fotografować tak samo jak gotować:) 
Mój blog kulinarny znajdziesz tu.

Będą tu wyjazdy tylko we dwoje, ze znajomymi, ale przede wszystkim z dziećmi.

Uwielbiam wyjeżdżać z moimi chłopakami.
Ciągamy ich gdzie tylko się da:)
Starszy syn to Krzyś i ma obecnie 6 lat (2012 rocznik).
Młodszy syn to Tymek i ma 3 latka (2015 rocznik).
Cieszę się, że mój kochany mąż zgadza się ciągać go po tych miejscach, które sobie wymyślę i wymarzę, by je zobaczyć:) Jest bardzo ważnym dla mnie wsparciem technicznym w podróżach :) ja planuję, on jest naszym GPSem na wyjazdach :D Dzięki Grześ!

Kochamy zarówno przyrodę, jak i  i duże metropolie. 
Bywamy nad morzem, nad jeziorem, w dużym mieście i na polskiej wsi. 

Oto my..


Wypatrujemy nowy cel podróży...


Uśmiechnięci, bo wiemy co nas czeka :)







To co, będziesz podróżować razem z nami? Zapraszam :)


Patrycja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz